Sportkantinekoffie en Twelve - Koffie kopjes

Hoe nu verder?

Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via 030 276 77 70 of stuur een e-mail naar info@sportkantinekoffie.nl.

FAQ

  • Hoe kan ik koffie, andere ingrediënten en toebehoren bestellen?

    Op verschillende manieren kun je bij ons koffie, melkpoeder en andere toebehoren bestellen.

    - Website: Vul het formulier in op onze Assortiment pagina
    - Email:
    Stuur je bestelling naar info@sportkantinekoffie.nl
    - Telefonisch:
    036 53 87 821

  • Wat zijn de kosten en wat levert het mij op?

    Je begint direct met verdienen bij het eerste kopje koffie dat wordt verkocht! Waarom?
    Bij ons hoef je geen investering te doen en betaal je per de hoeveelheid kopjes wat je afneemt. Voor meer informatie kan je contact opnemen met een van onze Accountmanagers.

  • Hoe vaak maak je de koffieautomaat schoon?

    Hoe vaak de automaat schoon gemaakt dient te worden, is afhankelijk van de hoeveelheid kopjes koffie jullie zetten. Wij raden aan om 1x per dag de automaat door te spoelen en 1x per week de grote spoelbeurt met de tablet te doen.
    De koffieautomaat heeft twee spoelbeurten. Dit is een kleine spoelbeurt en een grote spoelbeurt met een tablet. Na de grote spoelbeurt worden de onderdelen afgekoppeld en schoongemaakt. Er is een handleiding met foto’s mee geleverd voor het schoonmaakproces. Heb je deze handleiding niet ontvangen?
    Download hier de handleiding.

  • Wij maken werk van ons MVO-beleid. Hebben jullie daar producten voor?

    Zeker! Duurzaam ondernemen is onderdeel van onze bedrijfsvoering Wij zetten ons in voor mens, milieu en maatschappij. Een paar voorbeelden:

    De koffiesoorten zijn CO2 neutraal gebrand.

    We leveren koffie met het bekende Max Havelaar keurmerk.

    Een aantal van onze producten komt van biologische teelt.

    We hebben de eerste duurzame koffiehoek van Nederland ontwikkeld.

  • Wat moeten we doen bij een storing aan een automaat?

    Bel direct naar 036 – 53 87 881. Periodiek en preventief onderhoud verkleint de kans op een storing. Gaat er toch iets mis? Eén telefoontje en onze afdeling Customer Service verleent direct eerste hulp. Omdat we de service-historie van de automaten kennen, kunnen we aan de telefoon vaak al een oplossing bieden. Lukt dat niet, dan komt één van onze servicetechnici het probleem ter plaatse verhelpen. Dat is het voordeel van ons landelijk netwerk. En dat hoort bij de overeenkomst die we met je sluiten. Dus als het aan ons ligt, zit je geen dag zonder koffie.

Stond jouw vraag er niet tussen? Stel ‘m hier!

Sportkantine koffie automaat bij klant

Wij komen graag op de koffie!

Wij komen graag bij jou langs voor een vrijblijvende demonstratie. Uiteraard nemen wij onze koffieautomaat mee, zodat je precies weet wat je in huis haalt. Samen bespreken wij de mogelijkheden voor jouw sportkantine!

Laat hieronder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

*Met het achterlaten van jouw gegevens geef je Sportkantine Koffie toestemming om jouw gegevens te verwerken zoals staat beschreven in het privacy- en cookie statement.